Incurajam oamenii sa ia decizii informate despre alcool

Opinia Ursus Breweries

Fiind unul dintre cei mai mari producatori de bere din Romania, stim ca berea noastra aduce bucurie si momente placute in viata marii majoritati a celor care o consuma.

Cu toate acestea, suntem preocupati de efectele nocive ale consumului iresponsabil de alcool. Iata de ce suntem in dialog si colaboram cu partile interesate in solutionarea problemei consumului iresponsabil de alcool.

Consumul de alcool se adreseaza adultilor si tine de judecata si responsabilitatea fiecaruia. In acest scop, orice informatie oferita consumatorilor despre alcool trebuie sa fie precisa si echilibrata.

Consumul de alcool de catre minori

Persoanele aflate sub varsta minima admisa pentru consumul de alcool nu trebuie sa consume alcool. Legile care previn accesul la alcool al minorilor trebuie aplicate strict. Respectam diferentele legislative intre state cu privire la consumul de alcool, inclusiv varsta minima de la care se pot consuma legal bauturi alcoolice. In acelasi timp insa, incurajam si vom incuraja adoptarea unei legi care sa stabileasca varsta minima legala pentru consumul de alcool in tarile in care aceasta nu exista inca.

Sprijinim eforturile de crestere a nivelului de constientizare a parintilor, comerciantilor si a altor adulti cu privire la riscurile aferente consumului de alcool de catre minori si comercializarii de bauturi alcoolice catre tineri.

Desi studiile au demonstrat ca publicitatea are o influenta minora sau chiar inexistenta asupra consumului de alcool de catre minori, nu orientam si nu vom orienta campaniile noastre de marketing catre nicio persoana sub varsta minima legala sau, in tarile in care nu a fost stabilita o varsta minima pentru consumul legal de alcool, catre nicio persoana sub 18 ani.

Consumul de alcool si conducerea autovehiculelor

Persoanele care au consumat bauturi alcoolice nu trebuie sa conduca autovehicule. Respectam dreptul fiecarei tari de a stabili legi cu privire la conducerea vehiculelor sub influenta alcoolului, inclusiv cu privire la limitele concentratiei de alcool in sange pentru conducatorii autovehiculelor si incurajam aplicarea acestor legi. De asemenea, sprijinim educarea in acest sens a persoanelor aflate in publicul tinta  si programele de interventie care incurajeaza oamenii sa nu conduca vehicule sub influenta alcoolului. Vom sprijini aceste programe si vom pleda pentru principiul conform caruia conducerea in sub influenta alcoolului nu este un comportament tolerat de compania noastra in activitatea de marketing.

Informatii pentru consumatori

Consumatorii trebuie sa ia decizii informate cu privire la consumul de alcool pe baza unor informatii precise si echilibrate. Consumatorii sunt primii care pot evalua riscurile si beneficiile personale aduse de consumul de alcool, precum si nevoia de a-si ajusta consumul de alcool atunci cand circumstantele personale se modifica. Vom respecta si nu vom induce consumatorii in eroare in publicitatea pe care o facem cu privire la riscurile consumului de alcool. Ne vom angaja mai departe in promovarea responsabilitatii legate de consumul de alcool impreuna cu alte entitati interesate.

“Alcoolismul periodic”

Indiferent ca se cheama „alcoolism periodic” sau „abuz de alcool”, orice modalitate de consum care implica intoxicarea cu alcool sau intoxicarea pentru o perioada mai mare de timp reprezinta un risc nociv semnificativ de ordin social, psihologic si fizic care trebuie evitat.

Desi recunoastem ca pana la urma consumatorii sunt responsabili pentru propriile decizii legate de consumul de alcool, vom depune eforturi prin activitatea noastra de marketing pentru a crea un mediu in care consumul de alcool este descris in situatii si cantitati responsabile din punct de vedere social. Informatiile oferite consumatorilor despre consumul de alcool vor fi precise si echilibrate si vom intra in dialog si colabora cu partile interesate in prevenirea consumului iresponsabil de alcool.

Publicitatea legata de alcool

Informatiile privind atributele si accesibilitatea marcilor noastre trebuie oferite adultilor deoarece ele ii ajuta sa ia propriile decizii.

Desi reclamele pentru bauturile alcoolice sunt una dintre cele mai reglementate forme de publicitate existente in lumea intreaga, suntem de acord ca a face publicitate responsabila inseamna sa faci mai mult decat sa te conformezi legilor. In plus fata de respectarea legilor si normelor locale, cerem companiilor noastre sa adere la Codul de Comunicare Comerciala alcatuit de Ursus Breweries care stabileste o serie de standarde conforme privind comercializarea marcilor noastre in toata lumea. Incurajam adoptarea si aderarea la coduri de autoreglementare ale producatorilor de bere existente pe pietele locale in care ne desfasuram activitatea pentru a ne asigura ca publicitatea noastra respecta valorile culturale locale.

Aflati mai multe despre angajamentul Ursus Breweries cu privire la consumul responsabil de alcool si prioritatile corporative, inclusiv despre Codul nostru de Comunicare Comerciala.

Alcoolul si Sanatatea

Berea noastra creeaza momente placute in viata marii majoritati a celor care o consuma. Pe langa placerea sociala pe care o ofera, alcoolul poate aduce beneficii pentru sanatatea fizica atunci cand este consumat in cantitati moderate. Pe de alta parte, alcoolul este asociat anumitor boli, afectiuni si consecinte sociale negative, mai ales atunci cand este consumat in exces sau in mod iresponsabil.

Desi recunoastem ca doar consumatorii sunt pana la urma responsabili pentru propriile decizii legate de bautura, reclamele noastre nu vor prezenta refuzul de a bea, abstinenta sau consumul moderat intr-o lumina negativa, nu vor sugera ca alcoolul are proprietati curative, nu vor prezenta femei insarcinate si nu se vor adresa minorilor.

Alcoolul si sarcina

Femeile insarcinate nu trebuie sa bea alcool sau vor consulta medicul inainte de a face acest lucru. Medicii, moasele si alte cadre medicale joaca un rol important furnizarea de consiliere detaliata femeilor insarcinate. Ne-am angajat impreuna cu autoritatile guvernamentale si alte parti interesate sa sprijinim aceasta asistenta, o masura posibila fiind si etichetarea produselor cu avertismente pentru gravide. Desi recunoastem ca doar consumatorii sunt pana la urma responsabili pentru propriile decizii legate de bautura, reclamele noastre nu vor sugera consumul de alcool in timpul sarcinii ca fiind un comportament acceptabil.