Incurajam oamenii sa ia decizii informate despre alcool

“Avatar” a deschis seria weekend-urilor cu filme in aer liber la Costinesti

Weekend-ul trecut a inceput la Costinesti StudentFilmWeekend, cu proiectii de filme in aer liber. 1 000 de spectatori au fost atrasi de ideea de a viziona filme blockbuster intr-o atmosfera inedita, cu zgomotul valurilor in fundal. Evenimentul a adus o nota de originalitate in peisajul distractiilor de pe litoral si a fost extrem de bine primit de turistii veniti in vacanta din toate colturile tarii. StudentFilmWeekend se va desfasura in perioada 23 iulie – 29 august, in fiecare seara de vineri, sambata si duminica. Vor rula “Avatar”, “Inglorious Basterds”, “Old Dogs”, “Marley & Me”, “Sherlock Holmes” si “The Ugly Truth”. Proiectiile vor avea loc in piateta de langa Obelisc, incepand cu ora 21.30. Intrarea este libera, accesul fiind permis tinerilor peste 18 ani.

Vineri seara Costinestiul a devenit o scena deschisa pentru creaturile fantastice din superproductia “Avatar”. Turisti din toate colturile tarii au urmarit cu sufletul la gura aventurile personajelor lui James Cameron intr-o atmosfera de vis. Publicul a primit foarte bine ideea evenimentului, de a viziona filme in aer liber. Cu briza in par si marea in fundal, cei 1 000 de spectatori au trait vineri momente magice urmarind “Avatar”, au ras sambata seara la comedia spumoasa “Old Dogs” si au apreciat suspansul inspirat de filmul “Sherlock Holmes”. Evenimentul este gandit special pentru studenti, care sunt asteptati in fiecare weekend in piateta de langa Obelisc. Atmosfera a fost extrem de animata, iar concursurile interactive au prins la public.

Programul evenimentului este disponibil pe www.studentfilmweekend.ro. Intrarea este libera, dar rezervata persoanelor peste 18 ani! Evenimentul este organizat in parteneriat cu Primaria Costinesti si cu sprijinul Ursus Breweries.

Evenimentul are si o componenta educationala, legata de stilul de viata al studentilor. Prin activitatile organizate, Ursus Breweries a comunicat catre cei prezenti despre efectele consumului de alcool si despre faptul ca acesta trebuie consumat cu moderatie si responsabilitate.

„Ne bucura faptul ca tinerii au raspuns pozitiv campaniei noastre si s-au aratat interesati de activitatile noastre pentru a cunoaste mai multe despre efectele consumului de alcool. Se intampla uneori ca tinerii sa incline spre depasirea limitelor, iar prin campania noastra – „afla-ti echilibrul” – dorim sa le punem la dispozitie cat mai multa informatie, care sa ii ajute sa faca o alegerea corecta. De altfel, descurajarea consumului iresponsabil de alcool este pentru noi o preocupare constanta si tinta principala in politica de dezvoltare durabila a Ursus Breweries”, a declarat Diana Klusch, Director Corporate Affairs Ursus Breweries.

In week-end-ul care urmeaza, tinerii vor putea viziona “Marley & me” (vineri 30 iulie), “Inglorious Basterds” (sambata 31 iulie) si “The Ugly Trith” (duminica 1 august).